Будь-яка будівля починається з фасаду, який ми бачимо першим. І саме по вигляду фасаду ми визначаємо, що це за будівля: розважальний центр, магазин, церква, музей, державна установа чи житловий будинок. Так і з людиною: "зустрічають по одежі", фасаду, так би мовити. Визачають, що за людина по ступеню її  доглянутості, стилю спілкування з оточенням, рухам, одежі. Не будемо згадувати тут атрибутику, а тільки те, що у людини завжди при ній - вона сама. -:)

Ми отримуємо інформацію про навколишній світ за допомогою п'яти основних органів чуття:

• очі (зір)

• вуха (слух)

• язик (смак)

• ніс (нюх)

• шкіра (дотик, відчуття болю, температура)

І оцінюємо інших тими ж органами. Не всіма одразу  - деякими, про них - трохи згодом і при певних обставинах. Перші враження складаються тоді, коли ми бачимо людину - іде оцінка зовнішнього вигляду. Вже при спілкуванні, ми відчуваємо запах людини і чуємо мову. І саме ці три перші враження і дають нам основну інформацію про "фасад". Далі вже справа за мозком і нейронними зв'язками: вони визначають, чи хотілося б нам спробувати людину на дотик і смак (і тут не про канібалізм йде мова). Але це - не наша тема. Принаймні, на сьогодні. Ми - про "фасад". Що таке доглянутість? В першу чергу, це - чистота, відсутність неприємних запахів, охайність. Далі вже йде чистота шкіри, охайна зачіска у жінок чи стрижка у чоловіків. Чисте волосся, чиста шкіра, акуратний макіяж у жінок, доглянуті вуса і борода у чоловіків і т.д. Від людини повинно пахнути чистотою  або легким парфюмом, а не цирком, не зоопарком і не парфюмерною фабрикою, в тому числі. Третій сигнал, який свідчить про людину - її манера спілкування, мова. Тут все залежить від виховання, ступеню освідченості, кількості прочитаних книжок. Чим точніше, яскравіше і цікавіше людина висловлює свої думки, тим краще її розуміють оточуючі, і тим більше шансів вона має на зацікавленість до своєї особи. Отак ми справляємо найперші враження. На цю тему є чудовий вислів Марка Леві: «Життя ніколи нам не надає другої можливості справити перше враження». Тому не можна нехтувати жодним пунктом, про які йшла мова вище, якщо ви хочете, щоб ви справляли гарне враження, щоб в вас були зацікавлені, щоб вас пам'ятали і хотіли продовження спілкування. 

Схожі статті

Зараз: Післяплата / Незабаром: оплата картками

Працює на Shop-Express

up